Det är tydligen så här vi jobbar nuförtiden

20130119-111339.jpg

20130119-111347.jpg

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Det är tydligen så här vi jobbar nuförtiden

  1. Lisa skriver:

    Ser ju ut som ett sjukt bra sätt att jobba på…

  2. Bea skriver:

    Vad tycker du om boken? Själv läser jag för tillfället Anneli Jordahls ”Augustenbad en sommar”, och Gillar.

  3. caroline skriver:

    sjukt vad lim august är dej på den här bilden!

  4. caroline skriver:

    lik menar jag ju

  5. Mia skriver:

    1. Har du nån blogg? Ja. Den handlar mest om klänningar och kalas och kakor. http://byggmia.blogspot.se
    2. Var bor du? Jag bor i Dalarna, det är det vackraste som finns.
    3. Vad gör du helst när du har en dag över? Bakar och lyssnar på jazz.
    4. Har vi träffats IRL? Om vi gjort det, När var hur? Nej. Himla trist!
    5. Din bästa TV-serie? Vänner. Så himla roligt och peppigt och rätt så likt mitt gäng!
    6. Vad skulle du vilja att jag skrev mer av/visade mer av? Fler bilder, kanske. Dom är alltid så himla fina.
    7. Mår du bra? Ja. Äntligen. Efter att både mormor och morfar dog jättesnabbt och hela världen ramlade omkull så har jag hittat balansen igen. Bra.

Kommentera

