Kärleksaffären

Guess Moskva
Det finns en frisyr jag skulle kunna dumpa min lugg för. Som skulle kunna bli min hår-otrohet. Den här frisyen som Elin Kling har på bilden får mitt underliv att vattnas och jag vill ba gotta in mig i det. Helst av allt ha det på huvudet, men utan den där väntan med att spara ut pannhåret. Jaja. Kanske händer 2015 eller nå.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kärleksaffären

  1. Frida skriver:

    Jag som har tendens till just det där vill helst vara utan. Det är ingen lätt match med en virvel mitt i pannan vill jag påstå..

Kommentera

