Hade tänkt skriva en rubrik som löd ”white power” men asså det hade ju tolkats heeeelt fel.

_MG_4623
Jag har fått ett godkännande av min hyresvärd om att få måla mina fönsterkarmar vita. Och det kära vänner kommer innebära att jag äntligen kommer vilja visa upp läggan. Inredning blev helt plötsligt sjukt mycket roligare!

Min lägenhet påminner rätt mycket om den gamla jag hade, men jag har som stört mig så sjukt mycket på de omålade fönsterna här i den nya att jag liksom inte tycker att nåt är fint. Det känns hela tiden som att jag är i en stuga, den känslan vill jag inte ha. Jag känner även att när jag hälsar på David att det är fönsterna och tapeten i matsalen som gör att jag fortfarande saknar den.

Men nu kan jag möta våren på ett hempeppigt sätt, sweet!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hade tänkt skriva en rubrik som löd ”white power” men asså det hade ju tolkats heeeelt fel.

  1. linnea skriver:

    var har du köpt mattan?

  2. A Åh! skriver:

    Ååååh! Vet precis vad du menar! Har oxå jävlaskitbruna fönster i vårt hus. Vi hyr och får väl måla om ifall vi vill, men jösses – det är ju typ tio fönster!! Vill inte bo i stuga, vill bo i HUS. Menmen, snart köper vi eget och då ska det vara VITT! Grattis till dig som ska få det! 🙂

  3. Louise skriver:

    Undrar också vart mattan kommer ifrån?

Kommentera

