Trizzy after dark

Alltså. Jag vill göra radio. Jag vill snacka och spela min egen musik. Hur fixar jag det då?

Och tjäna fett med stålar!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Trizzy after dark

  1. AMO skriver:

    En podcast!!

  2. Fatima skriver:

    Pocast såklart! Sen när du blivit poppis så blir du headhuntad av radio. Hur enkelt som helst. Jag kommer lyssna!

  3. Amanda skriver:

    Gå med i Umeå Studentradio vetja!

  4. Linda skriver:

    Ja men gör det! Skicka en programidé till nån viktig person och kör. Eller lägg upp en podcast här på bloggen som vi alla kommer älska och skicka den som referens. Lycka till! Jag längtar!

  5. Eva skriver:

    Drömde inatt att vi hade en pod ihop! Eller jag var väl snarare din side kick och gjorde mest kvasiakademiska inspel om R Kelly. Vi hade en mångmiljonhövdad lyssnarskara. /Eva

Kommentera

