It’s UR birthday and I cry if i want 2.

Det är ju så sjukt allting. Att va morsa liksom. Det är ju extra känslosamt så här på årsdagen av deras birth. Man funderar över hur allt blev som det blev och vad man gjort, hur man förändrats, hur man lärt sig älska på ett annat sätt och hur man inte förändrades på de sätt som man trodde man skulle göra. Det är också konstigt att inte vara två hela tiden, att inte vara en familj på fyra. Att ha dom varannan vecka och om att göra sitt yttersta och ända känna sig v ä r d e l ö s. Men också att känna sig kung och om att ha den bästa dynamiken med sina kids, om att ha en bra tillvaro och att dansa i köket, leka sinnessjuka lekar och att prata om kärleken, döden och tid. Om att uppleva saker tillsammans och vara ärliga och om att gråta och skratta och bli arga och pussas/kramas/brottas mm mm mm. Allt är som livet är, och jag älskar detta liv, villkorslöst med sina toppa och dalar.

Liten filmkavalkad på det!

Untitled from Teres Mohlin on Vimeo.

MEN SATAN!

Teres blir ägd. from Teres Mohlin on Vimeo.

Candy is king

Man måste städa först from Teres Mohlin on Vimeo.

mini-Håkan

August from Teres Mohlin on Vimeo.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till It’s UR birthday and I cry if i want 2.

  1. Malin skriver:

    Åh, så sjukt söta!

  2. Lina skriver:

    jag håller med, att man är morsa liksom.. sjukt.

    du har två väldigt goa barn iaf och grattis till dem på 5 årsdagen!
    och en kram till dig

  3. Frida skriver:

    Alltså, Satan-filmen! Jag skrattar lika mycket denna gång som sist du lade upp den. Och Candy-filmen kommer inte långt efter. Grattis till dina fina grabbar!

  4. Linda skriver:

    så coolt! grattis till dig! älskar filmerna. kram

  5. Anna skriver:

    Asså dina ungar är bäst! Så sjukt, då har jag ju läst din blogg i masså år redan, minns ju när de var sådär pyttiga.

    • Teres skriver:

      Haha ja Den är verkligen knasigt den här bloggvärlden. Alla får liksom va med. Iof fint.

  6. Alltså, jag måste bara säga: Jag älskar ditt språk, ditt sätt att skriva. Så naket och ärligt på något sätt. Jag känner igen mig i mycket av det du skriver även om vi har väldigt olika liv och aldrig har träffats. Hoppas att du har det bra och lever det liv du vill! Ta hand om dig! // Linnéa

  7. Malin skriver:

    Tack för det här inlägget. Det påminner mig om att livet är bra även om det är svårt. Och att det är omöjligt och hur bra som helst att vara förälder /Malin, snart också ensamstående.

Kommentera

