Ja tack!

Ey mini rodini!Jag tycker ni ska sponsra mina kids med en keps och två jackor. Tror dom skulle bära upp det med värdighet och coolness nämligen.

1224_024d692555

1308_4e3bad2519

1167_35ff6917f5

Det här inlägget postades i Ungarna.. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ja tack!

  1. AMO skriver:

    Dom borde också sponsra min ofödda bebi med bebiskläder!

  2. Lisa skriver:

    Ställer mig i kö.. Vill typ ha Mini Rodinis kläder till mig själv också. Till och med pandaoverellen skulle funka i vuxenstorlek tror jag…

Kommentera

