Mother and son

A&TFilm 11 from Teres Mohlin on Vimeo.

August har blivit så sjukt peppad på i n t e r n e t. Han är även peppad på instragram osv. Det är roligt men också lite läskigt på nåt vis. Vill inte att han ska bli som mig, vill som att han ska njuta av roliga saker och inte ba tänka att det blir en bra bild hehe.

Men iaf, om han tycker det är roligt att lägga upp videos på sig själv på min blogg så är det väl inte mer än rättvist eftersom jag har hängt ut honom sen har va bebis.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Mother and son

  1. AMO skriver:

    Gullunge!

  2. Peter skriver:

    så jäkla skön!

  3. Mimmi skriver:

    Men gu vad göllig.

  4. Sara skriver:

    Fin!!!

  5. Asises skriver:

    Fan vad gullig! Men snälla nsälla snälla, bara säg mig detta, VAR kan jag finna denna hood du har på dig?!? Det står väl That shit cray? Snälla snälla hjääälp mig.

    Plus: ha en FANTASTISK tripp till Stockholm! Cyberkram!

Kommentera

