Bye Bye Umeå!

För nån månad sen fick jag en sån sjukt fin present av mina bästisar Emmy och Atle. Nämligen en resa till Stockholm och till dom för att plocka ihop bitarna av mitt vidriga mående. Jag pratar sällan med mina vänner när jag mår dåligt och jag ber nästan aldrig om hjälp men den här resan räddade mig och jag tackade och tog emot. Så nu sitter jag här på flygplatsen och om två timmar kommer jag sitta i deras kök! Yeah buddy!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bye Bye Umeå!

  1. Linda skriver:

    hej hej!

    vill bara säga detta: gillar din blogg som 17!

  2. fridasofias skriver:

    Det är fina vänner det! Hoppas du fick en trevlig resa!

  3. Indianlekar skriver:

    Hennes blonda hår. Hennes kraftiga smink. Hennes pulserande tystnad.

Kommentera

