I väntan på att världens skämmigaste serie ska laddas ner…

Kärleksfrågor från popmorsas blogg, kan ej motstå! (dock lite nerkortad pga tidsbrist)

Har du kysst någon idag? Yeah buddy!
När går gränsen vid otrohet? Alltså jag tycker var och en är ansvarigt över sina egna gränser, jag vet dock vad jag blir arg för, vad som får mig att känna mig lurad eller förorättad. Jag tror dock på ärlighet, skam är vidrigt.
Är du romantisk? Tror det. Inte sliskromantisk, då blir ja generad(både att ge och att ta). Men jag tycker om ärliga och spontana kärleksgrejer. Att berätta om kärleksattacker osv tycker jag är romantiskt. Även att minnas små saker och att överraska.

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? spontan, snuskig, pålitlig, rolig, kreativ och osjälvisk
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Det beror på vem min partner skulle vara.
Vad är viktigt i ett förhållande? Kärlek och respekt och nån som vet hur man gör när ljuset är släckt.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? en miljon gånger minst
Har du lekt med någons känslor?
Hur många har du varit ihop med? tre
Hur länge höll ditt längsta förhållande? åtta år.
Hur länge var ditt kortaste? fyra år ungefär.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? I ett förhållande
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Johan.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ingen aning faktiskt
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Haha nä jag tror inte det, men vem vet? Vet dock en person som tatuerat in mitt huvud på sin arm, det är fint.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat.
Hatar du ditt ex? En tycker jag inte om, en älskar jag
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Ja en massa issues från the scumbag och en massa fina saker från D.
När du vill ha någon, vad gör du? Gör mig oemotståndlig.

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? August och Julian såklart
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Försöka förstå, och om det var värt det skulle jag försöka förlåta och glömma.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Jag har varit gift redan.
Vill du ha barn? Det har jag redan, dock inga fler.
Blir du lätt kär? Jag blir lätt förälskad och peppad på personer, men kär tar nog ett litet tag ja.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Jag tror det är viktigt. Inte allt så klart, men saker blir roligare då.
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja.
Hur raggar du? Kan inte ragga, seriöst. Jag känner nog mest av stämningen och sen hånglar jag upp, typ.
Vem var din första kärlek? min stora stora var nog Edvin Sandström .
Vad tycker du om att ligga på första dejten? yes plz
Vad tycker du om one night stands? härligt.
Är kärlek allt i livet? yes

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till I väntan på att världens skämmigaste serie ska laddas ner…

  1. Emma skriver:

    Blev nyfiken på vilken världens skämmigaste serie är. Kan erkänna att mitt guilty pleasure som är Vampire Diaries…

  2. Lisa skriver:

    Hej Teres!
    Kul att läsa dina svar men vilken sjukt heteronormativ lista!!!
    kram

Kommentera

