Min dator har gått sönder/jag avgår från livet nu(OBS ej bokstavligt)

20130304-163534.jpg

Bild | Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Min dator har gått sönder/jag avgår från livet nu(OBS ej bokstavligt)

  1. Vicky skriver:

    men nej! fasen vad jobbigt. hoppas det löser sig fort!

  2. Lee Sky skriver:

    men det brukar gå att ro i land! hände mig också, jag typ andades inte på flera månader, kunde inte titta på datorn ens, förträngde, för jobbigt! sen gick jag till en mac-hjälp, som fick liv i den igen på ett kick, ny hårddisc, dingdong. inte ens dyrt. så hoppas det bästa för dig -och goda energier ditt håll

  3. dundermei skriver:

    Lite samma här. Otroligt jobbigt.

  4. Mikaela skriver:

    Fantastiskt citat . Så jäkla sant!

  5. Ping: Jämförelijämför | Teater- och studentliv i Göteborg

Kommentera

