Och så kom vilodagen

CNV00014

Sen jag lämnade mina kids på dagis i fredagsmorse så har jag vari igång från morgon till natt. På dagarna har jag jobbat på 9-5-jobbet och på kvällarna/nätterna har jag spelat skivor/varit på klubb, nätterna har varit superkorta, och varenda morgon har jag vaknat med bultande huvud/fötter/hjärta.

Jag har varit så himla ostabil de här senaste månaderna och inte riktigt orkat så mycket men nu när allt börjar kännas bättre så vill jag utnyttja varenda kväll när jag inte har A & J. Jag behöver den peppen och jag behöver känna att jag kan göra saker, och att jag då ibland måste välja bort sömn är kanske bra? Det kommer ju ändå en ledig måndag efter heglen. Som i dag, sovmorgon, nypressad apelsinjuice och the Wire. Life is good. (även om fötterna säger annat)

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Och så kom vilodagen

  1. Tammie skriver:

    Tycker dock opeppen på livet kommer av The Wire. Det är så deppigt på ett större perspektiv att man blir mörkrädd.

  2. Lina skriver:

    Exakt så tror jag också! Det är så skönt när gnistan återvänder och man vill igen!

  3. IK skriver:

    Life is good! så härligt att du är på banan igen, till och med innan snön är borta blev mamma glad igen!

  4. Hanna skriver:

    Heja dig!

  5. Kajsa skriver:

    Alltså så fint att ni är med på Society6: http://society6.com/annikabackstrom/Mina-bestyr_Print

Kommentera

