Äntligen en brejk!

20130320-123037.jpg
Sen jag flyttade till min nya lägenhet har mina absoluta favorithalsband varit spårlöst försvunna. Jag har liksom haft en känsla av att jag la dom på nåt sjukt smart ställe men tydligen lite för smart för mitt nya självständiga jag. Och efter ett halvår av otur och pengakrash hittar jag dom äntligen i det mest tippade stället av alla, nämligen mitt smyckeskrin ovanför sängen.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Äntligen en brejk!

  1. Jennie skriver:

    Lovely!

  2. Annapanna skriver:

    Åh vilken fin tapet! Var är den ifrån?

Kommentera

