Tack och lov för långfredag

_MG_4838

Bonusfamiljen nummer ett!
Amanda är lite som August och Julian, ber man henne att visa hur roligt vi har det gör hon det med största bravur.

_MG_4857

Emmy & Atle ❤

_MG_4852

Julian

_MG_4859

Efter lunchen hände det en sjukt great sak, Amanda och Hannah erbjöd sig frivilligt och peppade att börja måla mina fönster. Jag kan inte förstå såna saker men fan vad glad jag blev. Så medan vi var å handlade förvandlades mina fula bruna fönster till vita. Älskar driftiga människor. Älskar denna bonusfamilj.

Sen avslutade vi dagen med pizzabak, vin och snack om relationer, katter och frustrationer.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tack och lov för långfredag

  1. inte skyldig skriver:

    Bonusfamiljer är så fantastiskt bra och fint.

  2. Tam skriver:

    Åh jag hade så himla mycket vilja vara där med er!

  3. fridasofias skriver:

    Det låter onekligen som världens bästa bonusfamilj!

  4. snede skriver:

    Spontana personer,gillar,hoppas påsken gått fint.Kram

Kommentera

