Strömpilen – vasaplan

På bussen hem från jobbet satt jag bakom en kille som såg ut att vara någonstans i tonåren, han satt med sin telefon hela bussresan och nyfikenheten fångade mitt intresse när jag hörde hans suckande och hans irriterande fingrar som snabbt knappade på displayen. I tjugofem minuter satt han å klurade på ett sms till en person, han suddade ut, skrev om, tog bort ord, stirrade ut i tomma intet och tillslut efter mycket velande skickade han iväg orden

”Jag är kär i dig tillbaka”

fantastiskt fint.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Strömpilen – vasaplan

  1. amanda skriver:

    men åh!!!! dör! de enklaste orden som kan vara så svåra! tänk den i andra änden som nervöst satt och väntade på smset..!

  2. Elina skriver:

    Det där var ju det finaste!!! Sparar det här blogginlägget så jag kan läsa det om och om igen.

  3. Hanabi skriver:

    Åh, jag älskar sådana ögonblick när man av en slump får se någonting så fint! Nu sitter jag bara och ler.

  4. Emmisen skriver:

    aaawww!! ❤

  5. Ella skriver:

    Ooo ☆

  6. Hanna skriver:

  7. Stina skriver:

    Förtjusande läsning!

  8. Maria skriver:

    Apropå temat typ, kolla här, Spung i öppna arkivet!

    http://www.oppetarkiv.se/sok/?q=spung&sort=tid_stigande

  9. Rebecca skriver:

    jag dör.

Kommentera

