Anteckningar

Man går liksom runt och känner sig som en tönt, ingenting spelar egentligen någon roll men gårdagen satte punkt för det jag trodde skulle fortsätta för alltid. Jag har hört att folk på stan snackar, kanske om sånt som är sant men vem bryr sig? Plötsligt skriver du ett sms och allt stannar upp. Jag minns din blick och du är en sån som gör allt lite lugnare, som gör allt lite bättre.

V7e6018366113a0eb672dbffb37fb099f

You say im the one, but baby i want ten

Har du spelat hearts of iron 3? Strategispel alltså, det är alltid nice när man får r9 på sitt lag

Sentimental idioti, senil sentimental demens

I get the best swag, it popped out of my uterus

När krisen kommer är du långt borta, jag känner dig inte än men jag kan din typ och hjärtat jag blir aldrig förvånad.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

