I kiss soft, but i love hard

tumblr_mf7ou0Vlc61qmrg0eo1_500

Alla romantiska och sexiga frön som har såtts i mitt huvud har växt till sig nå jävulskt bra. På riktigt alltså, en hel jävla botanisk trädgård finns där nu. Bra jobbat.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till I kiss soft, but i love hard

  1. Alexandra skriver:

    Dom gifter sig alltså till slut!

  2. Felizia Uggla skriver:

    Hej Teres!

    Jag har läst din blogg ett tag och gillar verkligen den musiken du bloggar om! Jag jobbar tillsammans med artisten Maverick och tror du skulle gilla hans musik!

    Jag skickar med hans senaste musikvideo så du får höra och se hur han låter. Om du tycker detta känns intressant så hör av dig till mig så kan vi se vad vi kan hitta på för bra tillsammans!

    Ha det grymt,

Kommentera

