Två små listor.

Ritualen Look Book © Johan Döden Dahlroth
Jag har en konstig vana. En vana som har varit med mig sen jag var liten och skrev dagböcker, men då handlade det mest om att fantisera ihop skrik-scener som jag skulle genomför den dag jag bråkade med nån dum, eller råsmarta saker jag skulle säga till min mamma när hon jiddrade om mina kläder osv. Men det hände aldrig, jag fick aldrig briljera sådär argt och välvalordigt som jag fantiserade om. Framförhållande var det inget fel på, även om det aldrig fick utlopp.

Nu för tiden gör jag musiklistor i förtid. Såna som ska trösta och stärka mig i olika sammanhang. Jag har rätt så sjukt många, nästan lite läskigt och jag är väldigt nojig att folk ska snoka i dom, precis som i dagböcker. Men jag tänkte dela två stycken med er. Två stycken som jag inte behövt använda mig av och som jag har censurerat lite pga anledningar jag inte kan gå in på, men dom fylls på då och då så stay tuned.

Göra slut Fuck U

Göra slut buhu

Dessa låtar är alltså xtremt personliga för mig så nu vet. Ni har säkert såna som passar bättre för er.
Men om ni vill gå en dag i Tezz skor så är detta ju ett ypperligt tillfälle. (se nu går jag händelser i förtid igen)

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Två små listor.

  1. malinns skriver:

    Musik kan ge en så mycket så jag tycker att det kan vara bra att vara förberedd.

  2. Lo skriver:

    Ah vad är det med göra slut-listor? Bra tema. Klassiker i fuck you-kategorin: ”Jag blir hellre jagad av vargar”.

Kommentera

