Vet ni vad maxi blir med T9?

20130521-214458.jpg
Åkte till jobbet i morse och såg ut så här. Kände mig gulli och lite lite medtagen från kvällen innan. Ett glas öl med Elina blev snabbt många fler tillsammans med Johan. Jag cyklade hem liggsugen och supertrött. Blev inte tillfredsställd på nåt vis. Dålig sömn och inget sex. Så kan det vara.

På jobbet fick jag tyvärr träffa två riktigt läskiga typer som snackade massa rasse-skit, jag blev arg och kände mig smutsig över att dom trodde att det var okej att snacka så med MIG. Dom avslutade med att säga att dom hade räddat Sverige och att jag skulle kolla på nyheterna för att få reda på vad dom menade..
Man tappar hoppet.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vet ni vad maxi blir med T9?

  1. Helén skriver:

    Nämen usch vad obehagligt! Vad är det för fel på folk egentligen? Man blir ju mörkrädd…

    Maxi, vad blir det, vad blir det?!
    Jag har skrivit ”maxi” så många ggr att det inte blir annat än just ”maxi”. Typiskt…

  2. Annika skriver:

    Det blir nazi! Ica nazi!

Kommentera

