Jag önskar att du hade velat slösa min tid.

c7429c821dfc090114d38680f5c6762f

Surfade runt på www och hittade denna lilla lista på Elsa Billgrens blogg. Perfekt när man ligger hemma med vrickad fot och i stort behov av att ta paus från att se serier.

Det tråkigaste som hänt dig i år.
– Dagen efter nyår var nog min bottendag, mina mediciner gjorde mig självmordsbenägen och min dude var dum i huvudet, kall och hård. Allt var kaos. Jag var livrädd att det skulle stämpla hela 2013 men lyckligtvis har det blivit bättre.

Det bästa som hänt i år.
– Alla fina ungar som har fötts. Har aldrig riktigt varit så närvarande i bebisar men dessa små liv som kommit till i år är väldigt nära hjärtat.

Tre senaste sms.
– ”han är som en blandning av mariah carey och asap rocky = oemotståndlig LOL”
– ”Ska jag komma?”
– ”Kul!!!”

Nuvarande beroende:
musik: The Dream, R-kelly, Maggio, Cassie Bästa sommarmusiken.
tv-serie: Alla skräpserier, alltså hit me med dom säger jag ba. Just nu ser jag om big brother från 2011(?), jersey shore, geordie shore, love & hiphop Atlanta, Kardashians, The show with Vinny osv. Ser även X-files på nätterna med gullig kille. Och på freaks and geeks med mig själv pga ögongodis och sjukligt bra.
kläder: 30-årskriskläder, love it, basketlinnen, kepsar och sjukt bara ben(ej ett plagg men men) och klänningar och drake-jackan.
mat: Ej så bra på den fronten alltså om jag ska va ärlig. men älskar grönsaksdipp, å tex-mex.

9378b7e15e9ef5b41098920adfbd0236

Ett jobb du aldrig kan ha.
– Jägare typ. Hjärtat skulle krossas på direkten.

Något du inte gillar hos andra.
– Detta ständiga drag hos folk som hela tiden ”måste vara ärliga” eller som provocerar bara för att provocera, tycker det är extremt drygt och tråkigt. Tycker även snålhet är väldigt osexigt, och när man är för självupptagen, och när man börjar prata om sig själv när man håller på att berätta nåt, när man märker att personer bara tänker på att få säga sin grej. Ogillar även folk som säger att man ska lugna ner sig/vara lite tystare. Folk som umgås mer med sin telefon än med sitt sällskap.

En dålig sida med dig själv.
– Jag är rätt lättstött. Det är EJ en bra grej.

En maträtt du är sugen på just nu.
– Skulle inte tacka nej till en typsikt Atle-frukost.

Helgplaner?
– På fredag kommer världens bästa ungar hem till mig, då börjar vår vecka tillsammans och vi ska ha nån slags grillfest men hallonbål och grilla sojakorv och äta osthjärtan, kanske dansa till zig zag och M.I.A. På lördag ska LAN_gurls spela på bästa Emmas ex-fest och fira att hon är LÄKARE! På dagen är den även fika och häng där, dessutom kommer massa bästisar hem denna helg. Så jag kan inte tänka mig att det blir annat är magi.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Jag önskar att du hade velat slösa min tid.

  1. Anna skriver:

    Nu tycker jag om möjligt om dig ännu mer<3

  2. Maria R skriver:

    Hej Teres! Jag har följt din blogg ett tag, tycker om ditt sätt att skriva och hur ärlig du är. Att du visar både det fula och fina i livet.

    Sedan måste jag fråga om du jobbar på Maxi? Annars jobbar din tvilling där. 🙂

    • Teres skriver:

      Tack vad fint skrivet!
      Och yes, maxi är mitt 9-5-jobb! Haha säg hej nästa gång du ser mig, det är roligt å träffa bloggläsare där

  3. Cat skriver:

    En lista så bra att jag snodde den 🙂

  4. amanda skriver:

    Något du inte gillar hos andra.
    – Detta ständiga drag hos folk som hela tiden ”måste vara ärliga” eller som provocerar bara för att provocera, tycker det är extremt drygt och tråkigt. Tycker även snålhet är väldigt osexigt, och när man är för självupptagen, och när man börjar prata om sig själv när man håller på att berätta nåt, när man märker att personer bara tänker på att få säga sin grej. Ogillar även folk som säger att man ska lugna ner sig/vara lite tystare. Folk som umgås mer med sin telefon än med sitt sällskap.

    Håller sååååååå med till hundra procent, alltså du satte verkligen fingret på alla störande personligheter jag vet men som jag liksom aldrig skulle komma på att jag ogillar förrän jag träffar en. Just det där med att den står och väntar på att få inflika med något om sig själv och faktiskt egentligen inte lyssnar förutom efter att hitta en bra plats att stoppa in orden på. SÅ störande och så vanligt ändå. usch.

Kommentera

