Idag tog hon studenten!

20130612-232503.jpg

Idag tog min bästa vän Charlies lillasyster studenten. Jag har känt Clara sen hon var lika gammal som A & J är nu, så himla sjukt. Skolan hon gått på ligger även precis utanför vårat fönster. När dom stod och väntade på flaken för att få åka iväg sköt dom iväg två konfettikanoner mitt i ösregnet, vår trädgård och vår husvägg blev en enda stor konfettifest. Jag skrek av upphetsning.

20130612-232513.jpg

Vi har även turen att världens bästa bästa blomsterkiosk ligger fem minuter från oss så vi smet iväg och köpte henne en stor rosa pion.

20130612-232522.jpg

Regnet blötte ner mitt hår och när jag hade torkat upp det fick jag till den snyggaste frisyren jag haft. Jag tog kanske en miljon bilder på mig själv och tänkte att jag ska spara dom tills dagarna känns gråa och fula. Eller rättare sagt när jag känner mig grå och ful.

20130612-232529.jpg

YOLO

20130612-232538.jpg

Dream team.
Sjukt fin dag alltså. Jag tycker så väldigt mycket om att få vakna med någon som äter frukost med mig och kidsen. Som tar sig tid att prata med dom på morgonen och hjälpa dom att skriva ord och trösta dom när dom blir ledsna och frustrerade över saker. Jag tycker också väldigt mycket om att Charlie alltid räknar in oss i det han gör. Han är väldigt fin min bästa vän.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

