God natt

20130618-210949.jpg
Gjorde en lista på saker som alltid gör mig glad när jag är ledsen. En väldigt lång lista blev det. Det gjorde mig glad, å då kunde jag ju skriva upp en till sak. Vilket kunglig moment 22.

Iaf, dessa två här ovanför är alltid en källa till pepp. Även att få träffa en svettig vän på cykel när man är på väg hem från jobbet. Andra saker var ostmackor med flädersaft, skräp-tv, vita katter, Vinny och frukost på sängen.
Det var nog det jag kunde dela med mig av. Sov gott.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

