You give me a feeling that I never felt before And I deserve it, I think I deserve it

20130812-172406.jpg

Jag är så sjukt glad för den här helgen, den finaste någonsin, på alla sätt möjliga. Artisterna ägde och all dans och bästisar och mat och dudes och fest. Gråten till Alicia Keys som var så oväntat känslosamt. Våningshus med hiphop, massa folk som man inte träffat på länge och Danny Brown, Miguel, Angel Haze, HÅKAN, Public Enemy, coolaste Cat Power och Mykki Blanco som stal mitt hjärta och ja allt. Jag är tagen.

Nu är lillungen här och lagar mat och livet är fint, så jävla fint.<bra

Ps: jag high fivade även Eric Northman!!!!

20130812-212823.jpg

Bild | Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till You give me a feeling that I never felt before And I deserve it, I think I deserve it

  1. Lina skriver:

    Lägg av! Eric northman! Jag hade nog lyft det som decenniets händelse! Och härligt att läsa att det vänder!

  2. Ja, nu får det vara slut med elände! 🙂
    Eller som jag själv tänkte vid nyår då livet vände för mig; ”Hejdå 2012, skönt att bli av med dig! Jag är övertygad om att 2013 kommer att vara bättre på alla sätt och vis!” och fy fasen vad rätt jag hade. Nu får det vara din tur! ♥

Kommentera

