postsommarinlägg

_MG_4942

Helt plötsligt så går det att lägga upp bilder från min kamera igen, det är kanske fördelen med att va en idiot på tekniska saker att man liksom ba prövar flera gånger pga att det KAN ju funka och rätt som det är gör de det.

_MG_4953

Vi har hängt så sjukt mycket hemma hos mig i sommar. Vänner har bott här och vi har liksom tagit vara på varenda liten chans att kunna umgås. Det har varit fint att ha folk omkring sig hela tiden, lagat mat, druckit vin osv.

_MG_4970

Älskar även att mitt hem alltid känns som en mötesplats, så har det nästan alltid varit på varenda ställe jag bott på, det gör mig glad.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till postsommarinlägg

  1. Emilia skriver:

    Är det där Moa Lundqvist?!!!! Roligaste jag vet!

Kommentera

