Nothing was the same

I lördags fyllde jag år. Jag vaknade av att min syster och hennes familj samt David, August och Julian kom och sjöng för mig och hade med sig asmäktig frukost. Väldigt väldigt fint och mysigt.

Fortsatte dagen med träning och en tre-timmars”nap” vilket ledde till att hela jag hamnade i nån vidrig nedstämdhet. Kom på att jag inte ätit mina antidepp på ett par dagar och hela min inre kändes uppfuckat. Efter miljoner sms med en vän kom jag på att mat och kaffe kanske skulle hjälpa detta ovärdiga tillstånd, och det funkade ju faktiskt lite.

På kvällen kom massa vänner över för att förfestfira lite, vi hängde i köket och snackade ett par timmar innan vi drog ut på Scharinska där jag och Monika skulle spela skivor. Lan-gurls hade en djävulskt rolig spelning och kvällen tog slut alldeles för fort.

Innan efterfesten kom till mig på natten hann jag börja tänka på förra året och hur allt var annorlunda då. Hur en person hade fixat överraskningsfest för mig. Ett år efter säger vi inte ens hej till varandra, inte ens ett grattis-sms. Det gör mig ledsen.

Men utöver det så hade jag en av de bästa kvällarna ever. ❤

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nothing was the same

  1. millamagi skriver:

    Grattis!
    Många är så klämkäcka och säger massa kloka saker om förändring/saknad/ensamhet odyl… jag tänker inte göra det – för alla dessa saker stinker ibland!
    Ha de’ bäst & va’ rädd om dig

Kommentera

