Allt är för bra nu

_MG_4908
Sitter och kollar igenom bilder från i somras, inser att jag har ungefär en miljon bilder på Emmys fantastiska ass, skulle kunna rama in hennes bakdel och sätta upp på väggen, tillsammans med de där aslånga benen. ❤

Annars är allt väldigt väldigt bra just nu, liksom i balans, som att nåt nytt håller på att hända. Klassisk höst med breakups, flyttar, nya skivsläpp, sjukdommar osv osv.
Men efter den här kaosiga sommaren så känns allt sånt för en gångs skull rätt så lugnt, jag kan ta det med ro liksom.

Topp 3 höstaktiviteter:
-Filmklubben(jag och fyra vänner turas om att välja film och bjud på fika, astrevligt)
-Läsa(seriöst, har inte läst så här mycket på så sjukt många år, är helt fast, kan knappt se serier längre)
-Sova(att dela säng med någon är ungefär det bästa som finns. Tror det är botemedlet mot det mesta, har aldrig spenderat så här mycket tid i min säng som denna höst. Jag gör seriöst allt här(sitter i den as we speek å bloggar) förutom att röka, där går gränsen)

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Allt är för bra nu

  1. E skriver:

    Åh, liksom så svårt det där… bilden. Klart det är bäst att vara stolt över sin kropp. Kanske är det posen som väcker tveksamhet. Finns det inget annat sätt att visa sina långa ben och snygga rump på än genom en ganska… kliché (?) artad pose? Vems blick? Vem har lärt oss visa asset så? Mitt försök till en ickedömande men ifrågasättande kommentar.

  2. Fröken Stök skriver:

    Låter som finfina höstaktiviteter…

Kommentera

