Att sluta röka

20131024-141556.jpg
Det är i sanningens namn svårt att sluta röka när man tycker så väldigt mycket om det. Hade det inte varit för att man kan få en lite unken doft av det och att man kan bli sjuk och att man i tid och otid pestar ner andras tillvaro så skulle jag röka tills jag dör. Men nu är det ju faktiskt så att det är rätt dåligt.
Varannan vecka är jag rökfri(den när kidsen är hos mig) den andra veckan däremot, då är det så jävligt svårt att stå emot.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Att sluta röka

  1. Linnéa skriver:

    Åh du läser boken om Lena ❤

  2. Fatima skriver:

    Fast det är väl en bra början!? Jag tycker att du kan vila i att dina barn aldrig ser dig röka och vara nöjd med dig själv. Och om några månader så tar du tag i barnfria veckan också. Plan?

  3. Ja det är ett helsike att sluta, jag vet…det är bla de där små micro pauserna i livet som en cigg kan ge. Dem saknar jag, att stå ute, röka och fundera över tillvaron en liten stund…. Men lycka till ändå med att sluta!

Kommentera

