August 2.0 (nykläder nyfrilla)

20131026-224657.jpg
I dag klippte min syster håret på August. Jag grät inombords, jag älskar det där barnsliga rufset som kids har när dom inte har mycket till frisyr. Liksom så orört och gulligt. Den nya frisören är superfin men man ba hej är du tonåring nu eller? Men han är ju klok och sa ”så länge jag är nöjd” så vem är jag och lägga min löjliga seperationsångest över honom, det är ju hår. Vem fan har seperationsångest över hår? Nån annans hår dessutom.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till August 2.0 (nykläder nyfrilla)

  1. Linnea Klevner skriver:

    Men alltså tajtsen! Tajtsen! Var hittar jag dem?

  2. Emma skriver:

    Får vi se frippan då!

  3. fridasofias skriver:

    Åh jag känner igen det där. Jag ångrar mig lite varje gång jag klipper barnen.. Men jag får väl också sluta me’t.

Kommentera

