Jumjum


Leopold Nilsson och Victor Lindgren har gjort pop, på svenska. Jag älskar pop på svenska.
När det även känns som om magen pirrar sönder vet man att man på riktigt älskar det. Umeå, kära Umeå, du ger mig så mycket. Tack för denna video samt låt och allt.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jumjum

  1. fridasofias skriver:

    Åh, jag älskar det!

  2. Maria skriver:

    Underbart. Mer pop!!

  3. Hanna skriver:

    Jag älskar dina barns stil! Känns som en så himla skön motvikt till alla tjejer som översvämmar medierna och vill ha döttrar. Vad tycker du är fina finakläder för pojkar – om man inte vill kränga på dem typ stereotyp skjorta/slips etc?

    • Teres skriver:

      Hej! Jag själv tycker att sjömanskläder är väldigt fint. Eller fluga/rosett. Men om August och Julian ska gå på kalas eller va ”finklädd”
      Väljer dom
      Alltid en klänning eller collage-jacka. Alltid med tight till. Gärna ett par festliga

Kommentera

