nytt år, ny plan.

Eftersom 2013 nästan enbart handlade om att komma på fötter, om att klara av ett break up och att inte hamna under spårvagnen/inte vakna upp efter jag överdoserat sömntabletter, så har jag bestäm mig för att 2014 ska handla om nåt helt annat.

För det första har jag valt bort love, ja nu skrattar ni säkert men jag ska göra mitt bästa för att hålla kärlek på armlängds avstånd. Jag blir så himla uppslukad av nya relationer och det här året har jag inte tid med det, det känns som ett bra beslut. Missförstå mig rätt nu, jag tänker ligga och hångla och allt de där trevliga, men jag tänker inte bli kär. Så drömhen får vänta minst ett år innan jag kommer öppna mina armar igen.

Nästa grej på listan är att jag ska ta körkort. Tillsammans med min andra halva i LAN-gurls sätter jag mig med näsan i körkortsboken och ba göre!

Sen ska jag även investera tid i kvällskurser, jag behöver fylla på lite kunskap inom vissa områden för att ha nån chans att kunna jobba med det jag vill göra. Målet är två kurser som lär mig that stuff.

sist men inte mist ska jag lära mig zombie-dansen i Thriller.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till nytt år, ny plan.

  1. Alexandra skriver:

    Det är så sjukt kul att köra bil, men ganska jobbigt att lära sig… Dom är så petnoga! Men när man väl har körkortet så… Känslan när du är helt själv i bilen och kan ta dig vart du vill.Underbart!
    Tips om teorin, gör test på nätet! Tyckte att det var mycket lättare och roligare att plugga så än att sitta med huvudet böjt över boken!

  2. Caroline skriver:

    Heja dig vad bra!!

  3. Sofie skriver:

    Har läst din blogg länge., vet inte om jag någonsin har kommenterat här, men nu gör jag det! Hej Teres! Jag gillar dig och din blogg, hoppas att ditt 2014 blir fantastiskt!

  4. Linda skriver:

    Zombiedansen … så 2014. Go girl!

  5. tove skriver:

    Jag kan rekommendera Umeå Vännäs trafikskola, där gick jag och de var trevliga! Det är ju dyrt såklart men kan vara värt det. Det bästa är ju om det går att kombinera med att övningsköra med någon man känner. Lycka till!

Kommentera

