pilea peperomioides

20140108-164938.jpg

Hörni. Jag skulle behöva lite tips från er. Jag är ute efter två grejer. För det första skulle jag vilja ha en eller två pilea peperomioides, elefantöra även kallad. Är det nån i Umeå-området som har nå tips på var en sån skulle finnas?
Det andra är att jag är ute efter ett läppstift i färgen orange. Vet att det finns ett på make Up stort som heter Dare men jag vill ha ett aningens mörkare.
Hojta plz!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till pilea peperomioides

  1. Hejregina skriver:

    Hej! Jag fick preciiis tag i ett skott och har letat länge, dock har jag sett flera stycken på Tradera i Umeå. Men eftersom det varit kallt nu har jag inte vågat köpa och be dem skicka, men du har ju närmare 🙂

  2. Linnéa skriver:

    & other stories – Delaine Orange

  3. LisaMarie skriver:

    Åh vilken rolig växt! Den har jag inte hört om förut även om jag nog känner igen den lite till utseendet. Blev tvungen att googla och hittade massa blogginlägg och grejer om dess historia, nu blev jag sugen att också skaffa ett skott!

  4. Tam skriver:

    Lisa har massa skott, jag har fått av henne! Om du har henne på fejjan kan du ju fråga om du får köpa.

  5. Anna skriver:

    Jag bor i Umeå och har två sådana, varav en växer så det knakar och har flera skott! Det går säkert att lirka loss något skott från den om du vill ha! Maila mig isf!

    • Johanna Cory skriver:

      Hej, jag har letat länge efter Elefantöra och hamnade tillslut här på denna blogg. Jag har inte lyckats få tag på denna underbara växt. Är det någon av er som kan tänka er att sälja några skott till mig? Jag bor i Umeå. Vänliga hälsningar Johanna

      • Teres skriver:

        Hej! Det finns elefantöra på buketten i stan nu!

      • Johanna skriver:

        Tack snälla. Du gjorde min dag! Jag ”sprang” till Buketten och nu äger jag 4st.

  6. fridasofias skriver:

    Jag köpte en full med skott men jag vet inte när jag ska upp till Umeå. Har du inte fått tag i en då kan du få av mig!

Kommentera

