Presenter

För att fira alla kära hjärtan där ute i den iskalla vintern önskar jag mig fyra saker i present den 14 februari.

1. Ett läppstift i färgen hot pink
2. En resa till Miami
3. En vit katt
4. Blomster i mängder. Jag blir lycklig av blomster. Dofter och blomster ger mig tillfredställelse deluxe.
Mitt hjärta ska inte firas av många anledningar. Men jag älskar presenterar så jag passar på att iaf önska mig lite. ❤

20140128-213939.jpg

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Presenter

  1. Annika skriver:

    presenter is the shit, jag håller med. @—>—– (<—— virtuell blomma)

  2. naderkhan1 skriver:

    Fina blommor

Kommentera

