Just My luck

I morgon är tanken att jag ska lämna Umeå för en lite resa till storstan men just nu ligger jag i feber och frossa. Som plåster på såren så har nån duschpåse försökt handla på www med mitt kort så baken har spärrat skiten å jag stå utan kort. Det känns lite motigt just nu men en redig dos piller, massa vatten, C-vitamin och
ren vilja så ska jag väl förhoppningsvis ta mig till planet i morgon.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Just My luck

  1. Jenny skriver:

    Äsch det lät inte alls kul. Krya på dig!!

Kommentera

