CREW LOVE

20140313-101457.jpg
Ligger hemma i halsfluss och stirrar mig blind på min nya tatuering. Crew Love, sex stycken bästisar som har funnits där för mig i vått och torrt. Som har hållit min hand, torkat mina tårar, lagat mat, piggat upp, tagit mig ut på dans även fast jag bara ville sova, som trängt sig på, som inte gett upp, som har lyssnat, förstått, stöttat och örfilat mig när det behövts(ej bokstavligen).
Dom bor nästan alla i andra städer än mig och jag önskar så himla mycket att vi alla bodde nära varandra, men på somrarna och under julen brukar vi på nåt vis alla lyckas träffas här i min lägenhet och ba hänga ut och ha det bra. Det är så fint.

Och nu är dom där på benet som en självklar del av mig. Mina små gullisar.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

