Nyhetens behag

20140313-145303.jpg

20140313-145313.jpg

Jag har möblerat om I vardagsrummet, jag hatar förändringar i hemmet, önskar jag var en sån som gillade att göra om osv. Men är jag nöjd är jag nöjd och då får det vara så väldigt länge. Dock har vardagsrummet inte känts 100%, det gör det fortfarande inte men idag tror jag att jag kom en bit på vägen. Känns mysigare och mer hemma liksom. Min
Lägenhet är inte så superstor men det finns fortfarande saker att göra som
Är oklara, hallen är den störta utmaningen och den jag mest drar mig för att ta tag i. Ja ja, nån gång så, ingen stress!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Nyhetens behag

  1. Hanna skriver:

    Var har du köpt din sjukt fina matta??

  2. Hanna skriver:

    Är det den här? Plastmatta? Vilka mått har du? Så himla fin!!

    http://www.ullmansmattor.se/plastmattor/plastmattor-moderna/matta-sergel-horredsmattan

    • Teres skriver:

      Hej! Ja precis en sån är
      Det. Det är även en plastmatta vilket jag älskar pga är en sölgriS. Hm ja vilka mått har jag, typ 3×1,5 🙂

  3. Anna skriver:

    Ser super mysigt ut!

  4. Zellsynt skriver:

    Den rosa soffan är lövely! Klädde om en sån för ett tag sen. Har du nån info om den annat än att den är en 50-talshistoria? 🙂 Hursom megafin.

    • Teres skriver:

      Hej! Min är en Carl Malmsten som jag köpte på blocket med den bästa turen jag någonsin haft. 🙂

Kommentera

