En väldigt slapp söndag

_MG_5460

Jag vaknade råtidigt i morse trots att jag hade varit både på en väns hejdå-fest samt gjort ett besök på Littfesten. Det är alltid trevligt att hänga med folk och lyssna på musik i andra lokaler än där jag typ alltid är. Det var fint ordnat och jag fick pussa och krama på massa vänner som hade flugit hit från andra städer, värsta bästa bonusen!

_MG_5426

I brist på frukostsaker och brist på ork att handla klädde vi på oss tidigt och drog till stan för att käka hotellfrulle. Eftersom jag ogillar typ 90% av Umeås restauranger så köper jag med glädje hotellfrukost då och då.

_MG_5446

När vi kom hem spelade vi spel, fixade lite med blommorna, läste i en råfin kapitelbok som heter Mysterier för utomjordingar. I ett ställe i boken berättar huvudpersonen om sin mamma, det var så fint och sorgligt att jag satt och hulkade i flera minuter innan jag pallade att fortsätta.

_MG_5444

Hej barnvakten som gör att jag får dricka kaffe och kolla www i fred!

_MG_5431

Nu sitter A & J och läser barngeni-frågor för varandra, det är hemskt underhållande och väldigt imponerande. Frustrationen är dock ett faktum eftersom både den som läser frågan och den som ska svara totalt missförstår varandra.

En hatar inte söndagar när dom är så här.

X

Det här inlägget postades i Bästa livet., Hemmet, Ungarna.. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En väldigt slapp söndag

  1. Oj, vad dina gossar har växt. Jag kommer ihåg när dom var små. Ja, jag har följt dig länge 😉
    Kram

    • Teres skriver:

      Haha ja dom
      Är stora nu, men jag tycker tiden håller perfekt fart. Skulle inte vilja va nån annanstans i deras mentala ålder liksom.

  2. Anna skriver:

    Vilket supermysigt hem ni har!

Kommentera

