Ricky Martin

_MG_5419

why so sad?

_MG_5390

Just ja, morgon hade börjat med att Rikard hade sovit över. Ibland är vi(läs: jag) inte så snälla mot våra gäster och låter dom sova över på soffan med bara en kall filt som sällskap. Den tidiga timmen bjuder dock på varmare känslor då oftast August vaknar först och smiter ut i vardagsrummet för att hålla Rikard sällskap. Kanske snacka lite om drömmar, eller om lego, eller vad dom ska göra under dagen.

_MG_5400

Den här morgonen som sedan slutade i ledsamhet hade dom lekt med legofiguren som jag hade köpt dagen innan. Stämningen var ljuvlig fram tills August insåg att Rikard skulle fara till jobbet ;(

_MG_5421

Ställa sig i fönstret för att vinka hejdå kan vara det värsta som finns, jag vet precis hur det känns eftersom även jag lider av separationsångest.

_MG_5425

Men det bästa är..HAN KOMMER TILLBAKA!

Tryggaste bästa Rikard, den finaste familjevännen 4real.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ricky Martin

  1. fridasofias skriver:

    Avsked är aldrig kul.. Jag avskyr den. Men Wow vilka blommor! Imponerad!

    • Teres skriver:

      tack! jag kämpar som tusan med dom ska du veta så det känns fint att få lite uppskattning =)

  2. Anna skriver:

    Du tar så fina bilder, tycker dom är inspirerande! Ha en bra dag!

Kommentera

