Det man vill det vill man.

Jag vill prata i radio jag vill baka bullar jag vill bada badkar jag vill ha mer blommor och växter jag vill ha ett nytt jobb jag vill ta körkort jag vill utbilda mig jag vill läsa mer böcker jag vill lugna ner mig jag vill åka bort jag vill radera historia jag vill glömma dåliga relationer jag vill gå vidare jag vill stressa ner jag vill sova i tusen år jag vill vara en pigg människa jag vill göra avtryck jag vill gråta utan dåligt samvete jag vill träna jag vill äta jag vill ligga jag vill inte bli kär på flera år jag vill dansa jag vill ha fungerande saker jag vill pausa jag vill att hon ska komma hit jag vill skypa jag vill ha en stor rumpa jag vill ha nya skor jag vill veta hur du mår jag vill fråga dig hur det känns att förstöra andra jag vill be dig om ursäkt jag vill ta tillbaka löften jag vill vakna bredvid någon naken utan att dö av skam jag vill att du pillar i mitt hår jag vill äta dipp till middag jag vill visa mina barn världen jag vill läsa sagor jag vill pussa sönder mina ungar jag vill va vaken hela natten jag vill våga gunga på slänggungan jag vill inte va åksjuk jag vill se dig i ögonen jag vill prata sex med Joel för han e rolig jag vill genera Hannes jag vill gråtdansa med Tammie och jag vill åka bort med er.

Men det enda jag gör är att se på reality-TV.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Det man vill det vill man.

  1. Rebecca skriver:

    Ha! Bilden är typ det bästa jag sett.

  2. hemli skriver:

    hehe rel8

Kommentera

