Måndag

Jag bytte till mig lite förhoppningar i helgen. Jesu död gav mig mina vänner tillbaka och jag förbannar att alla hela tiden åker hem igen. Min stad borde vara er stad osv. Det blir tomt men tomrummet breddas inte utan det fylls snarare av idéer, planer och VIMÅSTEGÖRADETTAISOMMAR-känslan.
Idag är jag ledig och det är dags att ta tag i allvaret.
Miss u bloggen. Önskar ibland att det var lite mer av en tvåvägskommunikation mellan oss.

X

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Måndag

  1. Rebecka skriver:

    Vi finns här 🙂 Jag läser alltid och uppskattar din blogg! Kanske kommer ihåg att kommentera framöver.

  2. Älskar din blogg. Töntigt att säga men det är sant, en gång drömde jag att jag mötte A och J på centralen och de var stencoola och var inte alls bekymrade över att åka tåg själva. Blir alltid svinglad när jag kommer på att jag inte kollat in här på ett tag, och så finns det några göttiga posts! Keep it up!

  3. Hanna skriver:

    Ja, vi finns här!! Boosta på med bilder!!

  4. Caroline skriver:

    Jag läser allt du skriver! Kram

  5. Amandark skriver:

    Ja, jag läser också varje gång du bloggar. Pratade med en vän för ett par månader sen, och vi pratade om bloggar. Hen sa att hen inte läser nåra längre knappt, förutom din blogg och nån mer. Anledningen var att det alltid kändes som att du skrev något du menade/som var sant och inte massa bullshit. Det tyckte jag var en bra grej, och jag tycker att det stämmer. Det är en inspiration, att faktiskt ta reda på vad jag själv tycker och uttrycka det på ett gött sätt. Pepp till dig, vi är ganska många som gillar det du gör.

Kommentera

