Dödens trappa

IMG_8888

Jag läser massor just nu om kropphetsen. På bloggar kommer det mer och mer som handlar om lesshet och fuckyou-mentalitet, det gillar jag. Alla som har haft nån form av ätstördhet osv har varit på alla olika nivåer och varit till hell and back och fastnat och gett upp och gett in och blivit skonade en stund och sen samma visa om och om igen. Även jag, även nu, även fast jag har det under kontroll. MEEEEN, det var inte det detta skulle handla om UTAN ”dödens trappa”.
Detta mina vänner är min nya bästa vän, jag har aldrig under mina 31 år varit så underhållen av min egen uthållighet(LOL, kanske snarare uppbyggnaden av vad som kan bli uthållighet). Jag är inte så intresserad av så mycket mer än att se vad jag sakta men säkert kan pusha min kropp till. Fatta, jag har på riktigt aldrig brytt mig, aldrig, styrka och kondition har varit prio hundra. Nu ba, så sjukt kung att se sin kropp bli stark och snabb. Känna hur sin kropp orkar sig upp för den där förbannade trappan en gång till när man redan är dödstrött. Fy fan så himla härligt. Att det ska behöva ta så lång tid för en att fatta att styrka is the shit!

Mvh Bodybuildern

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dödens trappa

  1. Caroline skriver:

    Heja dig!!

Kommentera

