Tats

Igår var jag hos guldklimpen på Umedalen för att tatuera in två motiv som jag har velat göra rätt länge. Jag gjorde även två små saker till men dom kommer inte visas upp på här på bloggen, inte än så länge iaf. Jag tycker verkligen att ”August & Julian för alltid”-tatueringen blev så himla vacker, nästan bättre än vad jag hade föreställt mig, vilket är sjukt kung. Sen är jag även väldigt nöjd med placering på mitt Twin Peaks-märke. Så jävla trevligt att göra BRA beslut, mer sånt, hehe.
tats

Det här inlägget postades i Bästa livet., Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tats

  1. Carro skriver:

    Dom blev verkligen superfina!

  2. malin skriver:

    Ja vad fint och pepp!

  3. Em skriver:

    Såg prickarna som du också tatuerade. Blir nyfiken på vad den fjärde tatueringen är.. Kan du inte berätta och visa?

Kommentera

