Hey boy

_MG_5480

_MG_5481

_MG_5486

Jag kom in i vardagsrummet och ba ”åhhh vad fint det ser ut när du sitter å läser Lula, supergulligt, får jag fota? Han ba ”hmm jaa du får MEN då vill jag titta i stora snopp-boken istället” Åh nej tänkte jag, den där boken nu igen, trodde jag hade gömt bort den från hans minne men tydligen inte.

Efter en lång diskussion blev det äntligen bestämt, ingen snopp-bok för ett tag framöver. Mest för att det skulle va skönt att snacka om lite mer realistiska kroppar innan man lusläser den boken. Sagt och gjort så åkte både boken och tidningen i staplapåhöghögen och vi började istället snacka om att han är så jävla grym på att rita, och när man gillar att rita så kan man skapa det man själv tycker är roligt att kolla på.

Gissa vad det blev?
en snopp.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hey boy

  1. Hanna skriver:

    Gud vad jag älskar ungar! Så himla roliga!

Kommentera

