Fancy piratfrukost & The Supremes

_MG_5494

Mina barn blir sjukt peppade av vissa saker, eller rättare sagt, de kan skaffa sig en galen pepp om man uppmärksammar en viss sak, ex ”exotiska frukter”. Igår när jag kom hem med mango och melon så började iden om en lyxfrukost i pirat-tema spånas fram. Sagt och gjort!

_MG_5508

Jag försöker ju detoxa mitt mjölintag så jag käkar i princip bara bananpannkakor till frukost. Sjukt gott, sjukt bloggigt. En banan, två ägg, stek i kokosolja, klart! himmelskt gott. (man kan även som jag tillsätta jordnötssmör, eller kvarg, eller kakao eller what ever, allt funkar)

_MG_5511

Den här gullisen delar min passion för bananpannkakor till fullo. En av två ungar, bra ändå.

_MG_5517

Den här finisen äter mest ba melon och rostmackor, funkar ju de’me.

Till denna frukost kan man med fördel lyssna på tex den här låten, den ger stämning deluxe!

Det här inlägget postades i Bästa livet., Hemmet, Ungarna.. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fancy piratfrukost & The Supremes

  1. Annika skriver:

    bra recept och fina ungar! 🙂

  2. Carolina skriver:

    Hej,
    Ville bara säga att jag verkligen gillar din blogg. Det slog mig nu att jag läst den sedan 2008 (om den fanns då, minns inte riktigt?!) o det är den enda blogg jag aldrig slutat läsa sedan jag hittat den. Brukar inte kommentera men nu var det dags.
    Ha en skön helg!

Kommentera

