Somnambulism

Jag har börjat gå i sömnen. Alltså, jag äter sötsaker i sömnen. Jag proppar i mig kakor, bullar, sockerkakor, godis, choklad, läsk mm mm mm när jag sover. Vad mer gör jag i sömnen undrar en såklart, vad gör jag som jag inte lämnar nåt spår efter. Huva, kanske måste sova med en kamera som filmar ändå. Sjätte gången jag upptäcker att jag gått i sömnen under de sista två månaderna. I morse var en flaska saft uppdrucken och jag hade tagit fram en sockerkaka från frysen å vräkt i mig, det var smulor på nattduksbordet och i min säng, min natttandställning saknas även, har ingen aning om var jag kan ha lagt den.

Det är fasiken inte lätt att hålla en hälsosam kost när mitt sovande jag verkar hetsäta allt i sin väg.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Somnambulism

  1. Annika skriver:

    alltså det här är ju jätteintressant! och lite obehagligt. Filma! Du borde kanske förekomma dig själv med att duka upp ett litet fika bredvid sängen, så behöver du inte vandra runt i onödan. Hoppas det lugnar ner sig.

  2. Hanna skriver:

    Käkar du sömntabletter eller är detta helt av dig själv? Creepy!

  3. Ullis skriver:

    Knyt ett rep runt ett av dina ben å den andra änden vid sängbenet. Så kommer du inte ur rummet…

Kommentera

