Katten

20140611-143846-52726346.jpg

Vi har min brorsas å Camillas katt på besök, jag har kommit fram till följande: det kommer aldrig flytta in en Mercy i detta hem. Inte pga att katter inte är helt ljuvliga, för det är dom, superljuvliga. Nä anledningen till denna insikt är att dom hårar, sjukt mycket, dom är även rätt högljudda på nätterna samt att man är orolig för dom dygnet runt. Dom välter även ner blomkrukor och öppnar ytterdörrar, smiter genom köksfönstret samt att det är lite funky doft på toaletten hela tiden. Jag ska inte dra alla katter över en kam(kant?)men jag låter nog hellre bli att skaffa en än att chansa å ångra mig.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

