Febernätter

Jag drömde att A&J’s pappa hade ordnat en föreläsning med Kim Kardashian och eftersom jag hade blivit bjuden på en resa av hela familjen K för ett par månader sen (detta var alltså en annan dröm som vävdes in i den nya)så fick jag stå på gästlistan till denna föreläsning, mina andra vänner som skulle gå orkade inte stå i kö och jag skämdes över att min bästis Elina inte orkade med lite kö för att se KK’s föreläsning om sin blogg(?).

Iaf så satt KK i mitt knä och väntande på att det skulle bli hennes tur, tydligen var det andra före henne men vi båda visste att hon var kvällens höjdpunkt, jag pillade i hennes hår och pratade om lilla Norths framtid och att Kanye var ute på en politiskt turne som var sponsrad av ISM(antar att min ex-make hade nåt med detta att göra)

Hur som helst(detta är alltså IRL nu), en gång när jag och Alexandra Dahlström var på Umeå Open så minns jag att hon stod bakom mig och luktade i mitt hår och jag sa att det kändes som en scen ur fucking åmål, denna scen utspelade sig även i min dröm med KK, dock var jag den som luktade i hennes hår och skrev upp på min telefon exakt hur hon luktade för jag ville så gärna besätta det för Tammie.

Hon sa att jag hade fina ben och jag sa att det var det enda som var fint med mig och innan jag skulle gå fick jag sms av henne där det stod att jag hade sköna händer, hehe, sen vaknade jag men minnet av mina sköna händer i hennes hår fick mig på orena tankar. The end.

rs_1024x759-140526214957-1024.44kim-kardashian-kanye-west-wedding.ls.52614

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

