_MG_5598

I veckan har jag och August varit hemma, han för hosta och feber och jag för att ta hand om honom. Vi har bakat å lyssnat på musik å spelat spel osv, men det bästa vi gjort, och det mest avkopplande är att vi matar avsnitt efter avsnitt av Rederiet. Det började lite som ett skämt(inte för mig jag älskar rederiet, men för en sexåring kändes det lite väl otippat), men när A fick höra att det handlade om en Finlandsfärja var han helt hooked, så nu är vi här, avsnitt 79 och August fullkomligt älskar det <3.

Jo, jag måste renovera i mitt sovrum, kan inte annat än att se de fula flottiga fläckarna som breder ut sig över väggarna. Frågan är ba, vilken färg?

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till

  1. Malin Pettersson skriver:

    Åh, mysigt! Här plöjer vi också Rederiet! Är helt övertygad om att bebis i magen kommer känna igen vinjetten sen 😉

Kommentera

