Hemma

_MG_5577

När jag går hemma och hänger med sjukt barn så kryper den vidriga rastlösheten sig på så fort jag tappar koncentrationen, så fort jag får slut på dagens uppgifter eller börjar sväva iväg i tankarna så startar den där pirriga känslan i kroppen som jag hatar så mycket. De här senaste dagarna har jag använt detta ”tillstånd” till att skriva upp alla saker i detta hem som skulle kunna fixas, små och stora saker, högt och lågt, och fan alltså, det var en sjukt bra ide. Nu fattas bara cash och tid och ork, det man har så mycket av ni vet!

_MG_5568

Tex skulle jag behöva måla om/göra klart i kidsens rum, jag skulle behöva rensa bort saker, man behöver kanske inte asmånga tidningsurklipp på LAN Gurls på kylskåpet, jag skulle behöva byta klädsel på soffan, måla om stolarna, måla i mitt sovum. byta golv i badrummet, sätta upp lite tavlor, fixa nåt bra ställe för mina kläder osv osv osv osv

_MG_5563

okej kanske inte var så bra ide detta ändå, känner mig asstressad nu…

_MG_5560

Spenderar nog tiden på Rederiet istället, gratis och härligt.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hemma

  1. Carro skriver:

    Du har de ju så himlars fint hemma så kika på rederiet i lugn ro 😉

  2. Hanna skriver:

    Via insta verkar det ju som att det har hänt en del, visa gärna!

Kommentera

