Till S

Annan show from Teres Mohlin on Vimeo.

En vän frågade mig om jag inte kunde höra med A & J om de ville göra en lite teater för honom. Tex Bröderna Lejonhjärta. Men eftersom båda mina kids är livrädda för den boken ville dom komma på en egen ”show”. Sagt och gjort, här är resultatet!

(kan hända att det inte blir nån Gustav Tegby av dom…)

Det här inlägget postades i Ungarna.. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Till S

  1. Simon skriver:

    Haha. Jag längtar redan till uppföljaren!

  2. Sofia skriver:

    Åh mina barn har den dinosaurien oxå. Fornlämningar från det att jag var liten 😉

Kommentera

